dag 4 1 Juni 2017

Vanavond dan de slotavond van de 54ste Editie van de Avondwandel4daagse Klazienaveen.

Het weer was ons dit jaar goed gezind, alle avonden is het droog gebleven al waren de verwachtingen voor maandag toch iets anders.

Wij kijken terug op een voor ons geslaagde avondwandel4daagse 2017. Met in totaal 1.329 wandelaars op de slotavond is het iets minder dan vorig jaar maar daarom niet minder gezellig.

Vanavond verliep goed, er waren her in der wat verkeersopstoppingen veroorzaakt omdat alle afstanden daar elkaar kruisten maar ook dat werd probleemloos opgelost.

Ook de start vanaf het opstel veld aan de voeghoutenstraat is volgens ons dit jaar beter verlopen dan voorgaande jaren. Onder begeleiding van Korps Laus Deo voorop, De bazuin in het midden en Excelsior aan het einde zijn we met de hele groep door het centrum gewandeld terug naar het voetbal veld van VV Klazienaveen. Na binnenkomst van het laatste muziekkorps werd door onze voorzitter het dankwoord uitgesproken voor alle groepen, alle vrijwilligers en natuurlijk de gastvrijheid van VV Klazienaveen.

Na het dankwoord werd in de kantine het sein gegeven om de beginnen met de uitgifte van de medailles voor deze editie, ook dit is dit jaar zonder al te veel problemen verlopen, op 3 personen na heeft iedereen de juiste medaille in ontvangst kunnen nemen.

Wij als organisatie bedanken alle scholen, wandelaars, vrijwilligers, EHBO, verkeersregelaars en sponsoren voor hun inzet om ook dit jaar wederom een succesvolle Avondwandel4daagse neer te zetten, zonder jullie geen Avondwandel4daagse. Bedankt allemaal en wat ons betreft tot volgend jaar.