vrijwilligersavond

Vrijwilligersavond 2015

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers, ook in 2015 hebben we daar weer dankbaar gebruik van kunnen en mogen maken.

Om onze dank hiervoor te tonen hebben we onze vrijwilligers en leden uitgenodigd op onze vrijwilligersavond/seniorenavond

Onze vrijwilligersavond /seniorenavond is gehouden op Vrijdag 16 Oktober 2015 om 19.30 uur in de Noorderbreedte te Klazienaveen

De avond is begonnen met een kop koffie waarna al snel het koud en warm buffet geopend.

Dit buffet was volgens de aanwezigen goed verzorgd en erg smakelijk.

Het entertainment werd vanaf 20.30 uur verzorgd door het theatherduo "Gien Idee"

Gien idee is Drents amusement.

Het duo bestaat uit Klaas Schultz en Elfrida Houkes.

Zij brengen een avondvullend progamma met leuke liedjes en sketsen in het Drents.

De teksten zijn cabaretesk, sfeervol maar ook uitbundig.

Geen boerenkiel en buusdoek, maar gewone mensen met humor, die, als je het wilt zien, gewoon op straat ligt.

Ook dit entertainment was zeer vermakelijk en volgens de aanwezigen zeker voor herhaling vatbaar, er is heel wat gelachen deze avond.

Sommige mensen hebben aan den lijve ondervonden dat je niet met de politie moet spotten om het zo maar te zeggen.

Al met al een zeer geslaagde avond. Alle vrijwilligers en leden nogmaals hartelijk dank voor jullie bijdrage in 2015. We hopen dat we ook in 2016 weer op uw inzet mogen rekenen.