Vier Avonden gezelligheid en sportief bezig zijn

Vier Avonden gezelligheid en sportief bezig zijn; dat is de Avond4Daagse

Om dit evenement mogelijk te maken zijn veel vrijwilligers nodig die op diverse manieren meehelpen tijdens de Avond4Daagse. Een belangrijk onderdeel hierbij is de veiligheid van deelnemers. Hiervoor werkt de organisatie met verkeersregelaars die de route beveiligen en zorgen dat het verkeer wordt omgeleid.

Voor de Avond4Daagse 2020 (maandag 25 Mei t/m donderdag 28 Mei) zijn we opzoek naar minimaal 10 vrijwilligers die mee willen helpen als verkeersregelaar.

Wat doet een verkeersregelaar ?

• Zorgen dat alle deelnemers veilig de gehele route kunnen wandelen
  • Zorgen dat knelpuwidth=250nten in de route zo snel mogelijk doorgegeven worden via portofoon zodat er gelijk op kan worden geanticipeerd.
  • Zorgen dat de automobilisten, (brom)-fietsers en andere weggebruikers tegen worden gehouden zodat de deelnemers veilig kunnen passeren.
  • Zorgen dat de automobilisten, (brom)-fietsers en andere weggebruikers om worden geleid.
  • De deelnemers en toeschouwers aan de zijlijn voorzien van informatie

Wat wordt er van je gevraagd ?

• Twee, drie of 4 avonden aan de slag als verkeersregelaar.
  • Bijwonen van twee informatieavonden van ca. 1,5 uur per keer.
  • Het kosteloos afleggen van een cursus met een internet examen (ca. 30 minuten).

Wat krijg je ervoor terug ?

• Een gehele leuke uitdaging en ervaring
  • Je werkt in een gezellig en enthousiast team.
  • Begeleiding van ervaren verkeersregelaars tijdens de voorbereiding.
  • Met jouw hulp zorgen wij ervoor dat de kinderen en volwassen van Klazienaveen veilig de Avond4Daagse kunnen lopen.
  • En … jouw hulp zorgt ervoor dat de Avond4Daagse kan blijven bestaan !

Ben jij die stressbestendige, oplossingsgerichte, vriendelijke, enthousiaste persoon en ben je bekend in Klazienaveen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Vul het formulier onder onderstaande link in en we nemen snel contact met je op.

!! Inschrijflink vrijwilligers !!

Wat fijn dat je je als vrijwilliger wilt opgeven.